
データ構造 | |
| struct | PS2 |
マクロ定義 | |
| #define | KEY_NOP 0x00 |
| #define | KEY_BACKSPACE 0x08 |
| #define | KEY_TAB 0x09 |
| #define | KEY_ENTER 0x0d |
| #define | KEY_ESC 0x1b |
| #define | KEY_DEL 0x7f |
| #define | KEY_CTRL 0x90 |
| #define | KEY_LSHIFT 0x91 |
| #define | KEY_ALT 0x92 |
| #define | KEY_RSHIFT 0x94 |
| #define | KEY_INS 0xa0 |
| #define | KEY_END 0xa1 |
| #define | KEY_DOWN 0xa2 |
| #define | KEY_PAGEDOWN 0xa3 |
| #define | KEY_LEFT 0xa4 |
| #define | KEY_RIGHT 0xa6 |
| #define | KEY_HOME 0xa7 |
| #define | KEY_UP 0xa8 |
| #define | KEY_PAGEUP 0xa9 |
| #define | KEY_PRINT 0xab |
| #define | KEY_F1 0xc0 |
| #define | KEY_F2 0xc1 |
| #define | KEY_F3 0xc2 |
| #define | KEY_F4 0xc3 |
| #define | KEY_F5 0xc4 |
| #define | KEY_F6 0xc5 |
| #define | KEY_F7 0xc6 |
| #define | KEY_F8 0xc7 |
| #define | KEY_F9 0xc8 |
| #define | KEY_F10 0xc9 |
| #define | KEY_F11 0xca |
| #define | KEY_F12 0xcb |
| #define | KEY_NUM 0xd0 |
| #define | KEY_CAPS 0xd1 |
| #define | KEY_SCROLL 0xd2 |
| #define | KEY_HANKAKU 0xe0 |
| #define | KEY_MUHENKAN 0xe2 |
| #define | KEY_HENKAN 0xe3 |
| #define | KEY_HIRAGANA 0xe4 |
| #define | KEY_LWIN 0xf0 |
| #define | KEY_RWIN 0xf1 |
| #define | KEY_APP 0xf2 |
型定義 | |
| typedef struct PS2 | PS2_T |
| typedef PS2_T * | pPS2_T |
関数 | |
| void | PS2_init (void) |
| BOOL | PS2_main (void) |
| void | PS2_key_buf_clear (void) |
| unsigned char | PS2_key_get (void) |
| unsigned char | PS2_key_check (void) |
変数 | |
| PS2_T | ps2 |
| #define KEY_DEL 0x7f |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_END 0xa1 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F1 0xc0 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F10 0xc9 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F11 0xca |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F12 0xcb |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F2 0xc1 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F3 0xc2 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F4 0xc3 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F5 0xc4 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F6 0xc5 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F7 0xc6 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F8 0xc7 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_F9 0xc8 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_HOME 0xa7 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_PAGEDOWN 0xa3 |
参照元 SCREEN_main().
| #define KEY_PAGEUP 0xa9 |
参照元 SCREEN_main().
| void PS2_init | ( | void | ) |
参照先 PS2_key_buf_clear(), と PS2::wait.
参照元 main().
{
PS2_key_buf_clear();
PS2_code_buf_clear();
ps2.wait = 3000;
CNEN2bits.CN22IE = 1;
IPC4bits.CNIP = 5;
IEC1bits.CNIE = 1;
IFS1bits.CNIF = 0;
return;
}


| void PS2_key_buf_clear | ( | void | ) |
参照元 PS2_init(), と SCREEN_main().
{
key_stptr = 0x00;
key_enptr = 0x00;
PS2_code_buf_clear();
return;
}

| unsigned char PS2_key_check | ( | void | ) |
参照元 SCREEN_main().
{
/* Buffer is Empty */
if(key_stptr == key_enptr){
return(0x00);
}
return(key_buf[ key_stptr ]);
}

| unsigned char PS2_key_get | ( | void | ) |
参照先 PS2_KEY_BUFFER_SIZE.
参照元 SCREEN_main().
{
unsigned char buf, nxptr;
/* Buffer is Empty */
if(key_stptr == key_enptr){
return(0x00);
}
buf = key_buf[ key_stptr ];
nxptr = key_stptr + 1;
if(nxptr >= PS2_KEY_BUFFER_SIZE) nxptr = 0;
key_stptr = nxptr;
return(buf);
}

| BOOL PS2_main | ( | void | ) |
参照元 SCREEN_main().
1.7.1