データ構造 | |
struct | SCREEN |
マクロ定義 | |
#define | SCREEN_VIEW 0 |
#define | SCREEN_INIT 1 |
型定義 | |
typedef struct SCREEN | SCREEN_T |
typedef SCREEN_T * | pSCREEN_T |
関数 | |
void | SCREEN_init (void) |
BOOL | SCREEN_main (void) |
変数 | |
SCREEN_T | screen |
void SCREEN_init | ( | void | ) |
BOOL SCREEN_main | ( | void | ) |
参照先 FALSE, SCREEN::fps, KEY_DEL, KEY_F1, KEY_F10, KEY_F11, KEY_F12, KEY_F2, KEY_F3, KEY_F4, KEY_F5, KEY_F6, KEY_F7, KEY_F8, KEY_F9, KEY_PAGEDOWN, KEY_PAGEUP, ps2, PS2_key_buf_clear(), PS2_key_check(), PS2_key_get(), rtc, RTC_get_ticks(), SCREEN::screen, SCREEN::screen_flag, RTC::tick, TRUE, VIDEO_locate(), VIDEO_putstr(), と PS2::wait.
参照元 main().